English

Online kundeservice

E-nyhedsbreve, loyalitetskampagner, interesseforums m.fl

Du får viden om, hvordan du bruger de online medier til kundeservice og rådgivning. Lær hvordan du kommunikerer med dine kunder på de sociale medier, og anvender emailmarketing i din kundeservice.

Indhold

  • Kundeservice og kunderejsen

  • e-nyhedsbreve

  • loyalitetskampagner

  • Mersalg og fastholdelse af kunder

  • Krisestyring

  •  Automatiseret kundeservice

  • Ekstern kommunikation

Programversion

Microsoft Word samt papir og blyant.

Udbytte

Efter kurset har du viden om e-strategi og kunderejsen, samt online kommunikationsværktøjer. Du kan udøve internetbaseret kundeservice, og kan planlægge og gennemføre emailmarketing kampagner. Du kan anvende online platforme til ekstern kommunikation, og du har viden om, hvilke love og regler, der gælder for online marketing.

Målgruppe

Dette kursus henvender sig til alle, der vil lære at arbejde med elektronisk markedsføring og kommunikation.

Forudsætninger

Vi anbefaler, at du har deltaget på kurset ”Tekster til nettet” eller har tilsvarende kvalifikationer.


Pris

Ufaglært/faglært: kr. 252,00
Højtuddannet: kr. 1.193,50