English

E-markedsføring

Du lærer at varetage det administrative arbejde med e-markedsføring og reklameplacering på onlinemedier.

På kurset arbejder du med søgeord og onlinebesøgsdata til brug ved udarbejdelse af generel e-markedsføringsplanlægning og e-annonceringskampagner, herunder markedsføringsmuligheder med blogs, bannere, affiliate m.m.

Indhold

  • e-markedsføring og reklameplacering på onlinemedier
  • søgeord og onlinebesøgsdata
  • generel e-markedsføringsplanlægning 
  • e-annonceringskampagner
  • markedsføringsmuligheder med blogs, bannere, affiliate m.m.

Programversion

Onlineprogrammer

Udbytte

Med udgangspunkt i firmaets e-strategi lærer du:

  • at styrke virksomhedens markedsføringsindsats med reklameplacering på onlinemedier. 
  • at målrette markedsføringen
  • at styrke virksomhedens markedsføringsindsats i forhold til at udarbejde reklamemateriale til enkelte e-kampagner
  • at generere og behandle online besøgsdata og udarbejde forslag til justering af virksomhedens markedsføringsplaner.

Målgruppe

Målgruppen for kurset er virksomhedsejere og ansatte i handels- og serviceerhvervet, som vil starte eller udvide sit firma med e-forretning, eller som ønsker e-løsninger.

Forudsætninger

Ingen.


Pris

Ufaglært/faglært: kr. 248,00
Højtuddannet: kr. 1.172,70