English

Sociale medier til kommunikation og salg

Lær, hvordan du bruger sociale medier som kommunikations- og salgsredskab - både eksternt i forhold til virksomhedens kunder og internt i virksomheden.

Få viden om vigtigheden af virksomhedens brug af sociale medier som kommunikationskanal - både eksternt og internt.

Indhold

  • Kendskab til sociale medier
  • Kundeservice, salg og kommunikation i relation til kunder via sociale medier
  • Vigtigheden af intern kommunikation ved brugen af sociale medier

Udbytte

Du lærer, hvordan du som sælger kan bidrage til din virksomheds salg og kundeservice på de sociale medier - kort sagt om Social Selling og om vigtigheden af bl.a. intern kommunikation i forbindelse med brugen af sociale medier.

Målgruppe

Kurset henvender sig til alle, der ønsker at optimere deres salgsarbejde ved bl.a. at implementere sociale medier i opgaverne.

Forudsætninger

Ingen.


Pris

Ufaglært/faglært: kr. 124,00
Højtuddannet: kr. 696,35