English

Sociale medier som kommunikationsplatform

Lær, hvordan du bruger sociale medier som kommunikations- og salgsredskab - både eksternt i forhold til virksomhedens kunder og internt i virksomheden.

Få viden om virksomhedens brug af sociale medier som kommunikationskanal - både eksternt og internt. Lær at udvælge og anvende de rette medier til virksomhedens kommunikation og markedsføring.

Indhold

  • Kendskab til sociale medier

  • Valg og anvendelse af sociale medier til intern og ekstern kommunikation

  • Kundeservice, salg og kommunikation i relation til kunder via sociale medier

  • Vigtigheden af intern kommunikation ved brugen af sociale medier

  • Regler for brug af sociale medier internt og eksternt

Udbytte

Efter kurset kender du til forskellige sociale medier, og hvordan de anvendes til intern og ekstern kommunikation. Du kender reglerne for brugen af de sociale medier, og du kan være med til at udvikle en medarbejderpolitik for brugen af sociale medier, internt og eksternt.

Målgruppe

Kurset henvender sig til alle, der ønsker at optimere deres salgsarbejde ved bl.a. at implementere sociale medier i opgaverne.

Forudsætninger

Ingen.


Pris

Ufaglært/faglært: kr. 126,00
Højtuddannet: kr. 711,75