English

Digital markedsføring

Vil du gerne have en grundlæggende forståelse af markedsføring på digitale kanaler som Facebook, Instagram og din hjemmeside? På kurset i 'Digital markedsføring' bliver du klogere på målgrupper - hvordan du fanger deres opmærksomhed og via hvilke kanaler.

På dette kursus lærer du at anvende segmentering som et værktøj til valg af målgruppe, og du får viden om forskellige online og offline markedsføringskanaler.

Kurset har fokus på, hvordan man vurderer og udvælger den mest relevante markedsføringskanal i forhold til en udvalgt målgruppe.

Indhold

  • Introduktion til markedsføring

  • Kendskab til forskellige online og offline markedsføringskanaler.

  • Viden om sociale medier

  • Forbrugeradfærd og forbrugskultur

  • Segmentering af en målgruppe

  • Kommunikation til forskellige forbrugere

  • Kendskab til persona

Udbytte

Efter kurset har du viden om segmentering som værktøj til målgruppeudvælgelse, samt viden om forskellige online og offline markedsføringskanaler, herunder sociale medier. Du kan vurdere og udvælge den mest relevante markedsføringskanal til en udvalgt målgruppe. Du kan bidrage med input til markedsføringskampagner målrettet en udvalgt målgruppe.

Målgruppe

Nye og erfarne sælgere, der ønsker viden om valg af kanaler for markedsføring.

Forudsætninger

Ingen.


Pris

Ufaglært/faglært: kr. 252,00
Højtuddannet: kr. 1.193,50