English

Kundeloyalitet med sociale medier

Lær, hvordan du kan fastholde og udbygge butikkens kundeloyalitet og synliggøre butikkens profil via sociale medier.

Få viden om anvendelse af sociale medieplatforme med afsæt i detailhandelsvirksomhedens målsætning til at fastholde og udbygge kundeloyalitet.
Du lærer konkrete teknikker til dialog med kunderne.

Indhold

  • Kendskab til brugeradfærd på sociale medier og brugernes kommunikations- og informationsbehov
  • Metoder til kommunikation via de sociale medier
  • Metoder til at inddrage kunderne via forskellige sociale medier

Udbytte

Du får indblik i, hvordan virksomheden kan optimere og styrke kundeloyaliteten via de sociale medier i detailhandlen. 

Målgruppe

Kurset er for dig, som arbejder med eller ønsker at øge butikkens kundeloyalitet.

Forudsætninger

Ingen.

Pris

Ufaglært/faglært: kr. 248,00
Højtuddannet: kr. 1.172,70