English

Online kundeservice - online

Bliv klogere på hvordan du bruger loyalitetskampagner, nyhedsbreve og chatbots til at give dine kunder en bedre service online.

Kurset Online kundeservice er to dage, hvor du arbejder med kundeservice via online og især sociale medier. Du lærer hvordan du kan bruge chatbots som Facebook Messenger i din kundeservice og hvordan du kan opsætte automatiseringer på sociale medier, der gør din kundeservice helt i top.
Samtidig får du indblik i hvordan du kan arbejde med email marketing som en del af din kundeservice og hvordan du opsætter automatiske emails, der sender mails ud til dine kunder.

Indhold

Du får en grundig introduktion til kunderejsen, hvor du lærer at afkode en kundes signaler og forstå behovet. 


Efter en grundig introduktion til kunderejsen, arbejder du med flg. emner
  • e-nyhedsbreve som MailChimp 

  • loyalitetskampagner

  • Mersalg og fastholdelse af kunder

  • Krisestyring

  • Automatiseret kundeservice via Facebook Messenger eller andre chatbots

  • Ekstern kommunikation

Programversion

Microsoft Word samt papir og blyant.

Udbytte

Efter kurset har du viden om e-strategi og kunderejsen, samt online kommunikationsværktøjer. Du kan udøve internetbaseret kundeservice, og kan planlægge og gennemføre emailmarketing kampagner. Du kan anvende online platforme til ekstern kommunikation, og du har viden om, hvilke love og regler, der gælder for online marketing.

Målgruppe

Kurset i 'Online kundeservice' henvender sig til alle, der vil lære at arbejde med elektronisk markedsføring og kommunikation.

Forudsætninger

Vi anbefaler, at du har deltaget på kurset 'Tekster til nettet' eller har tilsvarende kvalifikationer før du deltager på kurset i Online kundeservice.


Pris

Ufaglært/faglært: kr. 252,00
Højtuddannet: kr. 1.126,10

Underviser

Sanne Brigsted og Stine Jeppesen

Onlinekurserne i social media og digital markedsføring er udviklet og supporteres af to erfarne marketingskvinder.

Den ene er Stine Jeppesen, der igennem et par år har været ansat på Tietgen Business, hun har en rygsæk fyldt med erfaringer fra bl.a. restaurationsbranchen, detail og industrien. Stine er ikke bare en ninja til markedsføring, men har også en bred forståelse og indsigt i markeder, kundetyper, DISC profiler, kundeservice, nyhedsbreve m.v.
Den anden underviser er Sanne Brigsted. Hun har igennem snart 1,5 år har været tilknyttet Tietgen KompetenceCenter som ekstern timelærer. Sannes rygsæk er fyldt med erfaring fra oplevelsesindustrien, restaurationsbranchen, håndværk og detail. Sanne elsker salgsfremmende markedsføring og alle de spændende mekanismer der gør at du skaber bedre relationer med dine kunder/samarbejdspartner og øger din bundlinje ud fra dine taktiske målsætninger.

Glæd dig til at tage med på en rejse ind i den digitale marketingsverden på onlinekurserne og få ny viden, værktøjer og udbytte til din egen forretning … og til glæde for din bundlinje.

Underviserne supporterer dig naturligvis med feedback på opgaverne undervejs i kurset, og står til rådighed ved spørgsmål undervejs.