English

Sociale medier som kommunikationsplatform - online

Lær at bruge sociale medier som facebook og instagram til din eksterne og interne kommunikation. Lær hvad de forskellige sociale medier kan og hvordan du kan bruge dem i din salgsstrategi

Føler du dig usikker på de sociale medier og har brug for grundlæggende viden om hvad og hvordan du kan arbejde på de sociale medier med salgsfremmende aktiviteter?
Er du generelt forstyrret af de mange begreber og træt af at se på dine konkurrenter som hele tiden er synlige på de sociale medier?
Vi har et forslag til dig… Tag kurset 'Sociale medier som kommunikationsplatform' og få din basisviden på plads, så du kan shine på Facebook, Instagram, Google My Business m.v.

Kurset i 'Sociale medier som kommunikationsplatform' indeholder cases fra ”den virkelige verden” og et par enkelte opgaver med indhold du kan bruge direkte på din virksomheds sociale medier efterfølgende. Du bliver klog på din målgruppe og hvordan du definerer den, så du kan målrette din kommunikation til dem der rent faktisk laver et køb hos dig.

BONUSMATERIALE
Du får også bonusmateriale med helt gratis, bl.a. en guide til brugen af Pinterest, Twitter, regler om konkurrencer og en masse ekstra tips og gratis værktøjer til at gøre din digitale tilstedeværelse endnu bedre…!

ONLINEKURSUS
Kurset i 'Sociale medier som kommunikationsplatform' er 100% online, hvilket betyder, at du skal arbejde selvstændigt typisk med tekster, videoer, opgaver, quizzer, digitale tests m.m. Du følger en kursusplan, hvor det fremgår, hvad du skal læse, løse og aflevere. Du har adgang til undervisningsmaterialet døgnet rundt, så du kan studere, når det passer dig.

Indhold

Kurset i 'Sociale medier som kommunikationsplatform' giver dig en introduktion til sociale medier som fx facebook, instagram, LinkedIn, SnapChat og Pinterest. 
Efter en grundlæggende introduktion til sociale medier arbejder du bl.a. med flg.
  • Kendskab til sociale medier

  • Valg og anvendelse af sociale medier til intern og ekstern kommunikation

  • Kundeservice

  • Salg og kommunikation i relation til kunder via sociale medier

  • Vigtigheden af intern kommunikation ved brugen af sociale medier

  • Regler for brug af sociale medier internt og eksternt

Udbytte

Efter kurset kender du til forskellige sociale medier, og hvordan de anvendes til intern og ekstern kommunikation. Du kender reglerne for brugen af de sociale medier, og du kan være med til at udvikle en medarbejderpolitik for brugen af sociale medier, internt og eksternt.

Målgruppe

Kurset i 'Sociale medier som kommunkationsplatform' er for alle, som arbejder med salg. Du kan fx være butiks- eller salgsassistent med ansvar for at skabe indhold på arbejdspladsens sociale kanaler. Du kan også være selvstændig og brug for viden om hvordan du skaber en ekstra salgskanal via dine sociale kanaler. 

Forudsætninger

Kurset i 'Sociale medier som kommunikationsplatform' kræver ingen forudsætninger. 


Pris

Ufaglært/faglært: kr. 126,00
Højtuddannet: kr. 678,05