English

Valg af markedsføringskanal

Bliv bedre til at vurdere og udvælge den mest relevante markedsføringskanal til en udvalgt målgruppe.

På dette kursus lærer du at anvende segmentering som et værktøj til valg af målgruppe, og du får viden om forskellige online og offline markedsføringskanaler.
Kurset har fokus på, hvordan man vurderer og udvælger den mest relevante markedsføringskanal i forhold til en given målgruppe.

Indhold

  • Segmentering af en målgruppe.
  • Kendskab til forskellige online og offline markedsføringskanaler.

Udbytte

Du får indblik i, hvordan virksomheden kan målrette valg af målgruppe og relevant markedsføringskanal i forhold til en udvalgt målgruppe. 

Målgruppe

Nye og erfarne sælgere, der ønsker viden om valg af kanaler for markedsføring.

Forudsætninger

Ingen.


Pris

Ufaglært/faglært: kr. 252,00
Højtuddannet: kr. 1.193,50