English

Viral markedsføring

Hvad skal der til for at skabe et viralt hit? Dagene er en tur ned i teorien bag viral markedsføring. Introduktion til konkredte redskaber og til de overvejelser, en virksomhed bør gøre sig.

Viral markedsføring handler om at lave et opslag eller en annonce med et budskab, som er så relevant for personer i din målgruppe, at de bare må dele det i deres netværk. Ordet viral kommer af ordet virus og refererer til den samme eksplosive spredning, en virus kan skabe.
Derfor vil du på kurset i 'Viral markedsføring' høre mere om, hvor vigtigt det er for dig, at dine budskaber på sociale medier er relevante for din målgruppe for at kunne brænde igennem og skabe virale hits.

På kurset kigger vi også på, hvad virale hits er og hvilke muligheder, der ligger i at skabe virale hits. Du får et indblik i, hvordan du planlægger og eksekverer en viral markedsføringskampagne og placerer den i de relevante sociale medier.

Indhold

  • Indblik i teorien bag virale hits
  • Udarbejdelse af egen viral markedsføring
  • Grundlæggende kendskab til konkrete værktøjer

Kurset indgår i følgende kursusforløb

Udbytte

Du kan nu planlægge og gennemføre en viral markedsføringskampagne i relevante medier og på forskellige digitale platforme og har lært om teorien bag virale hits og en række virale værktøjer.

Målgruppe

Kurset i 'viral markedsføring' henvender sig til alle, som ønsker at blive bedre til at bruge viral markedsføring som kommunikations- og salgskanal.

Forudsætninger

Det kræver ingen specielle forudsætninger at deltage på kurset i 'viral markedsføring'. 


Pris

Ufaglært/faglært: kr. 252,00
Højtuddannet: kr. 1.203,00