English

Virksomhedens digitale profilering - online

Vil du lære at planlægge, vurdere og vedligeholde virksomhedens digitale profil? Så er kurset her måske for dig.

Du får kendskab til at planlægge, vurdere og vedligeholde virksomhedens profil på digitale platforme som f.eks. hjemmeside og sociale medier.

Du arbejder med relevante overvejelser, der imødekommer og opfylder behov hos kunder og samarbejdspartnere.

Indhold

  • Målgrupper i forhold til de forskellige digitale platforme
  • Indsigt i de forskellige sociale medier
  • Markedsføring på hjemmeside og de sociale medier
  • Content / indholdsstrategi
  • Nå din målgruppe det rette sted og med det rette indhold

Kurset indgår i følgende kursusforløb

Programversion

Uddannelsen afvikles via vores læringsportal, og vi anbefaler, at du bruger Google Chrome til at åbne og arbejde i portalen. Det er også en god idé, at du har et tekstbehandlingsprogram, som fx Word, du kan arbejde i.

Udbytte

Du kan medvirke i planlægning, vurdering og vedligeholdelse af virksomhedens profil på digitale platforme som f.eks. hjemmeside og sociale medier.

Målgruppe

Kurset 'Virksomhedens digitale profilering' er for dig, der vil lære at lave din egen hjemmeside med en webshop eller allerede har en hjemmeside i WordPress, og vil vide mere om, hvordan du opretter en webshop. Du kan også allerede have en webshop i WordPress, og have brug for at vide mere om mulighederne på platformen eller vide mere om, hvordan du markedsfører din webshop på sociale medier. 

Forudsætninger

Det kræver ingen særlige forudsætninger at tilmelde sig 'Virksomhedens digitale profilering', men da forløbet kører online, anbefaler vi, at du er vant til at bruge en computer, god til selv at strukturere dit arbejde og at du har en computer samt headset med mikrofon til rådighed


Pris

Ufaglært/faglært: kr. 380,00
Højtuddannet: kr. 1.135,80